סטיקרים

בכל נסיעה ברכב בישראל, ניתן להבחין בהם בכמויות מסחריות. הם משעשעים, יכולים לבטא עמדה מסוימת של האדם הנמצא ברכב וכוללים בתוכם גם פן פרסומי לא מבוטל. אלו הם, ניחשתם נכון, הסטיקרים, או בעברית "דבקיות". על מנת להפיק סטיקרים בולטים, שיבצעו את המטרה שלשמה הם הופקו על הצד הטוב ביותר, נדרש לפנות לבית דפוס מקצועי הפועל בתחום.

אז למה להכין סטיקרים?

סטיקרים, כאמור, עשויים לשמש למספר מטרות כיום, כאשר העובדה שהם מושכים אליהם תמיד תשומת לב חיובית ומעוררים עניין הופכת את הבחירה בהם לרעיון מצוין. סטיקרים הפכו לתופעה של ממש בנסיבות מצערות דווקא – הם הופצו במאות אלפי עותקים לאחר מותו של ראש ממשלת ישראל, יצחק רבין ז"ל ("שלום, חבר") – כשבמהלך השנים למדו גורמים רבים לנצל את יתרונות הסטיקרים למטרות אחרות.

ההיבט השיווקי של סטיקרים בולט תמיד. לא מעט בעלי עסקים בוחרים להכין סטיקר אשר מודבק על גבי רכבי החברה, או אפילו במקומות אחרים בהם אנשים רבים עשויים להיתקל בסטיקרים. את הסטיקרים ניתן לחלק גם ללקוחות העסק, למשל בכנסים או באירועים המוניים, כאשר הדבקה שלהם תאפשר ללקוחות להפוך גם הם ל"מפרסמים", על כל פוטנציאל החשיפה העצום שבכך. זו הסיבה בגינה סטיקרים משמשים שחקנים מרכזיים בכל מסע בחירות.

בכל אחד מהמקרים, הליך ההפקה המהיר של סטיקרים, המחיר הזול שלהם ומגוון האפשרויות הרחב שהם מציעים, הופכים למעשה את הבחירה בסטיקרים לאחת ההחלטות הנכונות ביותר שניתן לקבל מבחינה כלכלית.

דגשים בעיצוב סטיקרים

הגם שלכל סטיקר עשויים להיות מאפיינים משלו, ניתן להצביע על מספר קווי יסוד שרצוי ללכת לפיהם. העובדה הראשונה היא שסטיקרים מגיעים לרוב בצורה מלבנית או עגולה, כאשר הבחירה היא בגוונים בולטים: למשל, צבע כהה על גבי רקע לבן. בחירת הצבעים כמעט לעולם אינה מקרית – במקרה של סטיקרים לעסק או למפלגה, הבחירה היא תמיד בצבעים המזוהים איתם.

מרבית הסטיקרים כוללים על גביהם סיסמא קליטה וקצרה, לעיתים היתולית, כאשר נקודת המוצא היא שבדרך זו ניתן לקבע את המסר בצורה טובה יותר אצל כל מי שנחשף לסטיקר.

אנו מתחייבים למחיר הכי טוב !!

אנחנו מדפיסים מדבקות, שילוט ועוד מכל הסוגים בהדפסה דיגיטלית. לפרטים נוספים חייגו: 03-6246055